
Lincoln 2 yıldır bu takımla ve taraftarla adeta dalga geçmiştir.İstedği maçta oynamış istemediği deplasmana gitmemiştir.Şuan ligin dibindeki takımlara karşı yıldızlaşmış fakat takımın en önemli maçlarında toptan kaçmış sorumluluk almamış savaşmamış ve takımı hep sabote etmiştir. Bunun örneklerini saymakla bitmez.Tüm kamplara geç gelmiştir sanki takım arkadaşları salak onlar geliyor o brazilyada klip çekiyor.Takımdaki dengeleri bozmuştur ve 2000 yılından sonra Galatasarayın neredeyse son 7-8 yılının en önemli maçlarında kötü oynamıştır.Savaşmamıştır mücadele etmemiştir takıma hiçbir katkıda bulunmamış eksik oynatmıştır.
Takım 10 kişi kalmış o mücade etmesken koşmazken onu çıkaran hocasının üstüne yürüyup küfür etmiştir.Bunun galatasaray formasını yere atmaktan hiçbir farkı yoktur.Bazıları Bülent Korkmazın bu yaptığını taktik açıdan eleştirenler yanlış bulanlar olabilir ama bizim burada savunduğumuz Bülent Korkmazın hatalı hatasız verdiği karar değil ona yapılan tepkidir.Kimsenin galatasarayın hocasına bunu yapmaya hakkı yoktur.Bu hocanın adı ister Bülent ister Skibbe ister Ali ister Veli olsun.Ona yapılan hareket galatasaraya yapılan hareket demektir.Hiçbir futbolcunun bunu yapmaya hakkı yoktur.HİÇBİR FUTBOLCU GALATASARAYDAN BÜYÜK DEĞİLDİR.Futbolcular gelir geçer fakat Galatasaray baki kalır.

Lincoln yetenekli olabilir.Onu tartışacak değiliz.Fakat büyük futbolcular ve takımda tutulması gereken değerler büyük maçlarda ortaya çıkar ligin dibindeki takımlara yıldızlaşmaz gelir Hamburg maçını çevirir takımı ateşler.Bunu yapacak kudrete yeteneğede sahiptir fakat kaprisleri yüzünden ona 2 yıldır sahip çıkan taraftarada ihanet etmiş en büyük hayalimiz olan kadıköyde finali engellemiştir.
Galatasaray yönetimi 2 yıldır Lincolnün arkasında durmuştur.Trabzon maçında kendini bilerek attırmış arkasında durmuştur.Kayseri maçlarında arkasında durmuştur.Kamplara geç gelmiş arkasında durmuştur.Feldkampla problemleri olmuş arkasında durmuştur.Birçok futbolcuyla kavga etmiş arkasında durmuştur.Bülent Korkmazda Lincolnün Hamburg deplasmanında yaptıklarına kadar söylenildiği gibi egosunu kullanarak Lincolnü bitirmeye çalışmamıştır.Hatta ondan sonrada bitirmeye çalışmamıştır.Ama Lincoln inatla Bülent Korkmaza saygısızlık yapmaya devam etmiştir.Unutmayınki sene başında Lincolnü Skibbe de yedek kulübesinde otuturtmuştur.
Evet her futbolcu buna Lincolnde dahil Hasan şaş kadar hırslı, Hakan Şükür kadar içten veya Sabri kadar itinasız, Ergün kadar centilmen, Taffarel kadar insan canlısı veya Bülent Korkmaz kadar savaşçı Hagi kadar yetenekli, lider ve kaprissiz olmayabilir.Bunları Lincolndende bekleyemeyız.Fakat hiçbir futbolcu takımının hocasına (bu hocanını simge olup olması hiç önemli değil)saygısızlık etmeye herkezin önünde küçük düşürmeye hakkı yoktur.
Lincoln bu sorunları sadece Galatasarayda çıkarmamıştır.Önceki takımlarındanda hep problemli ayrılmıştır.Yıldızlar kaprisli olabilir.Yeri geldiğinde bu kaprislerede katlanılır ve katlanmıştırda.Fakat hep kapris yapan yıldız o kaprisler karşılığında takıma hiçbir şey vermiyorsa küçük maçlarda oynamaktan hariç artık o kaprislere ve saygısızlıklara dayanılamaz.Lincoln takımın en çok para alan futbolcusudur.Doğal olarakta ondan beklenti olmalıdır.

Artık yeter 2 yıldır takıma hiçbirşey katmamamıs kaprisleri takımı bölmesi canları sıkmıştır.Hamburg maçınıda sabote etmesi Galatasarayın hocasına saygısızlık etmesi bardağı taşıran son damla olmuştur.Birde herkezler dalga geçmiş yarın geleceğimm demiştir. Fakat hala ortada yok.
2 yıldır Lincolnü kazanacağım diye elimizdeki sahaya herşeyini veren yıldızları gerçek yıldızları kaybetmeyelim.Galatasaray büyük takımdır.Hiçbir futbolcu vazgeçilmez değildir ve yeri dolar dolmuşturda.Büyük takım olmanın gereğide budur.Fakat Galatasarayı Galatasaray yapan en önemli özelliklerinden biride gelenek ve görenekleridir.Futbolcularının Galatasaray terbiyesi almış adam gibi adam olmalarıdır.Hiçbir şey vermeyen ama potansiyeli olan bir futbolcu için bu özelliklerden vazgeçilmemelidir.Lincoln 2 yıldır tüm olumsuz davranışlarına rağmen onun arkasında duran büyük Galatasaray taraftarının yuhalamasını iyi düşünmelidir.Artık iş işten geçmiştir ve Galatasaray elenmiştir.Lincolne ihtiyaç olunan yerde o olmamıştır ve artık onada kaprislerinede ihtiyaç yoktur.
Lincoln ne olur dönme.Biz elimizdeki gerçek gönülden herşeyini veren değerlerimize sahip çıkmalıyız Arda Bülent Hakan vb. Elin kaprislisine değil.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder